sexta-feira, 20 de julho de 2007

Até mais ver, companheiros




Com esta derradeira foto, esta minha, despido-me de võs.
A associação AXVALSO seguramente seguirá a trabalhar para preparar um asalto ainda milhor para o ano que vem, onde possam participar novos e velhos, onde tudos possam dançar baixo a lua de Soneira, mentras asaltam o castelo do poder estabelecido a travês da festa.
Viva a Revoluçao da festa e a música !!!!

Se queredes seguir a me visitar, podeedes passar por :
http://oescunchador.blogaliza.org/
ou também:
http://historiasderavaleiros.blogspot.com/

Apertas.

1 comentário:

avisiña disse...

o meu comentario non é relacionado co asalto nin é para que o publiques. Desde que che descubrin sigo o que escribes simplemente porque me emociona. Escriboche aquí porque no blog do escunchador, non sei por qué, non me deixa escribir o meu nome e non podo enviar comentarios. Hoxe lin o que publicaches no escunchador o 16/8 "Os Tolos" e ésta vez ademáis de emocionarme non puden evitar sorrir, pareces eu as 3 da mañá cando embriagada da noite se me da por explicarlle a todo o que me queira escoitar que vivimos na hinopia e non conocemos nin o 1% do que hai no noso interior. Dos nosos medos nin dos nosos traumas, nin siquera das cousas que nos fan felices de verdade (non as que nos enseñan que nos fan felices...), digoche todo esto porque non sei si che interesará, pero en Coruña hai unha clínica de psicoloxía transpersonal (unha das poucas que hai en España)Centro YDNELÍA.Tel.: 981 904 758, donde si que che axudan a enfrentarte aos teus bichos interiores, a verte a tí misma, real, ver os patróns que che dominan e enseñache a manexalos,a traballar a consciencia, axudache a abrirlle as portas ao teu lado oscuro, a descargar a rabia acumulada de vivencias que crees olvidadas,... a vivir felíz, ou polo menos en paz, eu ando niso. Un bico complice. Gracias por estar ahí